• 13-12-2018, 12:51:40
    #19
    Aman aman daha demin evdeydim, şimdi hapiste
  • 13-12-2018, 14:00:35
    #20
    Beyler komik bulamayanlara önerim güldür güldür izleyip gülebilirler.
  • 13-12-2018, 14:21:20
    #21
    1) Uyuşturucu baronlarına dokunamıyoruz. Ne yapalım? Birileri gençleri uyuşturucuya özendiriyor onları yakaladık diyip kahraman olalım.
    2) Bunlar gerçekten suçlu olsalar adamlar suç delillerini barındıran bilgisayarı şüphelilere taşıtıyor. Adam gerçekten suçlu olsa makineyi yere atıp parçalayacak ve suç kalmayacak.

    Ahhh, ah..
  • 13-12-2018, 14:28:33
    #22
    Serdar farkında mısın batıyoruz galiba

    batıyoruz l.an edirnekapı
  • 13-12-2018, 14:37:00
    #23
    Müptezel samet içerde
  • 13-12-2018, 14:37:44
    #24
    Melih uçağın silivriye kalkıyor melihhh
    #freegrenkardhüseyin
  • 13-12-2018, 14:43:02
    #25
    Şu adamları rahat bırakın ya. Zaten adam akıllı güldüğümüz bu arkadaşlar var.
    Yoktan yere eziyet ediyorlar.
  • 13-12-2018, 15:18:00
    #26
    karakterleri bu kadar iyi betimleyip, oynamaları gerçek kişilerle bşr bağlantıları olduğu şüphesi uyandırıyor bence yoksa göstere göstere uyuşturucu kullanın demiyorlar ya da kullanmıyorlar. Bu arada favori karakterim : Selahattin Özdemir
  • 13-12-2018, 15:39:51
    #27
    Çok saçma bulduğum bir gözaltı, severek izlediğim ironinin ve mizahın dibine vuran iki güzel kardeşim.