Yazıcımı aldım her şey güzel yaklaşık 3 hafta sonra hata üstüne hata geldi servise gönderdim 3 hafta orada bekledi ve aradılar yeni yazıcı gönderelim diye bir üst modeli tamam dedim ücret? ücret yok dediler tamam dedim gönderin yazıcı dün elime ulaştı kurdum kartuşlarını vs. her şey güzel 2 çıktı aldım yazılar (renkler) sıkıntılıydı, yazıcı kafası hizalama ve yoğun temizleme yapayım dedim, tam o sırada kağıt yarıda durdu bende aradım servisi anlattım durumu dediler kağıtı çıkartın elinizle çekin aynen dediklerini yaptım sıkıntısız açıldı tekrar çıktı alayım dedim o arada hata vermeye başladı aşağıda resimleri mevcut bunu aradım söyledim servise kablo takılıyor dedi kartuşları çıkardım tekrar kablosunu düz koydum, uçlarını temizledim sorun düzeldi dün akşam yine aynı sorun oldu aradığımda mesai saatleri dışındalardı bugün sabah tekrar aradım yazıcıyı gönderin diyorlar dalga geçiyorlar her halde iş yerinde kullanıyorum yazıcıyı ve lazım oluyor 3 hafta zaten gelmesini bekledim zaman kaybı dün geldi yine aynı sorun oldu bunu burada nasıl kendim çözebilirim? onlar ne yapıyorlar da çözüyorlar yardımcı olabilecek var mı?

Resimler ;

burayı temizledim (servis söyledi)

burayı da temizledim

ve burayı temizledim ama olmuyor :/


https://www.youtube.com/watch?v=_ZQYl_GLNd0