"Vaktiyle Bir ATSIZ varmış" , var olsun! - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
"Vaktiyle Bir ATSIZ varmış" , var olsun!
11
●
929
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
"Vaktiyle Bir ATSIZ varmış" , var olsun!
1
2
11-12-2018, 17:02:57
#10
AZADE
Bir milletin yürütücü kuvvetine ülkü denir.
11-12-2018, 17:07:43
#11
Modexi
Mekanı Cennet olsun...
Bize bir gençlik lazımdır. Temelinde cehalet, duvarlarında riya, tavanlarında dalkavukluk bulunmasın.
Hüseyin Nihal Atsız
11-12-2018, 17:28:51
#12
ogrgn
Var olsun.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler