sütaş torku sek vs hepsi aynı
uzun ömürlü olan herşey insan sağlığı için tehlikelidir.
illa süt alacaksanız mutlaka cam şişede günlük süt alın
Sütaş'ın Rusya'da Yasaklanması
15
●712
- 21-11-2018, 11:57:49Cam şişede günlük süt alın mutlaka. Bulunduğunuz bölgenin güvenilir markaları varsa onları alın. Örneğin İzmir`de Tire Süt alıyoruz çok memnunuz.dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2018, 12:15:43geri dönen antibiyotikli tavukları ne çabuk unuttunuz

gıda güvenliğimiz ülke olarak sıfır. - 21-11-2018, 12:24:54Izmir'deyseniz 5 yaşını geçmediyse Süt kuzusu başvurusunda bulunun özellikle çocuklar için hazırlandığından orasıda "Tire Süt Kooperatifi" nden alım yapmakta ancak verdikleri semtler Balçova, Bayraklı, Bornova, Buca, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karabağlar, Karşıyaka, Konak, Narlıdere ve Urla - Zeytinalanı Mahallesi ve Menemen - Ulukent, Koyundere ve Asarlık Olarak belirlenmiş.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2018, 13:03:08Günlük süt alıyorduk zaten cam şişe de Sütaş'ın. Ama bu haberden sonra Torku'ya geçmeyi düşünüyorum.KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı arkadaşlar iyi değil demiş ama çare yok gibi. Sonuçta Torku yeni tesisleriyle biraz daha avantajlı diğer ürünlere göre. Mesela ben kavurmasını ve salamını sevmedim. Aç bitir salamları ıslak ve iğrenç tadı var, sütüde öyleyse kötü tabi.
Bu arada dışarıda satılan sütlere de güvenemiyoruz pek. O yüzden günlük cam şişede süt almayı tercih ediyorum. Kendim için önemli değil de bari çocuğun geleceğini kurtaralım. Bizim yediğimiz antibiyotikli tavukların haddi hesabı yok
- 21-11-2018, 13:50:23Evet o sütlerden de geliyor eve. Fakat onlar kutuda ve daha uzun ömürlü sütler oldukları için çocuklara pek vermiyoruz. Cam şişe olan günlük sütler daha iyi oluyor.LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-11-2018, 17:25:42herkes torku nun patlayan sütünden bahsetmiş. yanlız arada bir fark var. patlayan süt UHT (uzun ömürlü süt). bu diğer markaların uzun ömürlü sütlerinde de yaşanması mümkün bir durum. yani patlayan günlük süt değil.
bizim çocuğa hangi marka günlük süt alsam geri kusuyor sadece torku nun sütüne bayılıyor sorunsuz içiyor. torku günlük çiftçi sütü tavsiye derim.
