dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar haberiniz var mı bilmiyorum, antibiyotik ve süt tozu içerisinde yasaklı maddeler kullandığı tespit edilmiş ve Rusya da yasaklanmış.
Acaba sütlerinde de bu sorun var mı? Biz bebeğe günlük süt alıyoruz Sütaş.
Veya tavsiye edeceğiniz marka var mı? Torku mu alsak :S
Cam şişede günlük süt alın mutlaka. Bulunduğunuz bölgenin güvenilir markaları varsa onları alın. Örneğin İzmir`de Tire Süt alıyoruz çok memnunuz.