• 21-11-2018, 11:56:46
    #10
    sütaş torku sek vs hepsi aynı
    uzun ömürlü olan herşey insan sağlığı için tehlikelidir.
    illa süt alacaksanız mutlaka cam şişede günlük süt alın
  • 21-11-2018, 11:57:49
    #11
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar haberiniz var mı bilmiyorum, antibiyotik ve süt tozu içerisinde yasaklı maddeler kullandığı tespit edilmiş ve Rusya da yasaklanmış.
    Acaba sütlerinde de bu sorun var mı? Biz bebeğe günlük süt alıyoruz Sütaş.
    Veya tavsiye edeceğiniz marka var mı? Torku mu alsak :S
    Cam şişede günlük süt alın mutlaka. Bulunduğunuz bölgenin güvenilir markaları varsa onları alın. Örneğin İzmir`de Tire Süt alıyoruz çok memnunuz.
  • 21-11-2018, 12:15:43
    #12
    geri dönen antibiyotikli tavukları ne çabuk unuttunuz
    gıda güvenliğimiz ülke olarak sıfır.
  • 21-11-2018, 12:24:54
    #13
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cam şişede günlük süt alın mutlaka. Bulunduğunuz bölgenin güvenilir markaları varsa onları alın. Örneğin İzmir`de Tire Süt alıyoruz çok memnunuz.
    Izmir'deyseniz 5 yaşını geçmediyse Süt kuzusu başvurusunda bulunun özellikle çocuklar için hazırlandığından orasıda "Tire Süt Kooperatifi" nden alım yapmakta ancak verdikleri semtler Balçova, Bayraklı, Bornova, Buca, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karabağlar, Karşıyaka, Konak, Narlıdere ve Urla - Zeytinalanı Mahallesi ve Menemen - Ulukent, Koyundere ve Asarlık Olarak belirlenmiş.
  • 21-11-2018, 13:03:08
    #14
    KR@LKSK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cam şişede günlük süt alın mutlaka. Bulunduğunuz bölgenin güvenilir markaları varsa onları alın. Örneğin İzmir`de Tire Süt alıyoruz çok memnunuz.
    Günlük süt alıyorduk zaten cam şişe de Sütaş'ın. Ama bu haberden sonra Torku'ya geçmeyi düşünüyorum.
    Bazı arkadaşlar iyi değil demiş ama çare yok gibi. Sonuçta Torku yeni tesisleriyle biraz daha avantajlı diğer ürünlere göre. Mesela ben kavurmasını ve salamını sevmedim. Aç bitir salamları ıslak ve iğrenç tadı var, sütüde öyleyse kötü tabi.

    Bu arada dışarıda satılan sütlere de güvenemiyoruz pek. O yüzden günlük cam şişede süt almayı tercih ediyorum. Kendim için önemli değil de bari çocuğun geleceğini kurtaralım. Bizim yediğimiz antibiyotikli tavukların haddi hesabı yok
  • 21-11-2018, 13:50:23
    #15
    LitmuS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Izmir'deyseniz 5 yaşını geçmediyse Süt kuzusu başvurusunda bulunun özellikle çocuklar için hazırlandığından orasıda "Tire Süt Kooperatifi" nden alım yapmakta ancak verdikleri semtler Balçova, Bayraklı, Bornova, Buca, Çiğli, Gaziemir, Güzelbahçe, Karabağlar, Karşıyaka, Konak, Narlıdere ve Urla - Zeytinalanı Mahallesi ve Menemen - Ulukent, Koyundere ve Asarlık Olarak belirlenmiş.
    Evet o sütlerden de geliyor eve. Fakat onlar kutuda ve daha uzun ömürlü sütler oldukları için çocuklara pek vermiyoruz. Cam şişe olan günlük sütler daha iyi oluyor.
  • 21-11-2018, 17:25:42
    #16
    herkes torku nun patlayan sütünden bahsetmiş. yanlız arada bir fark var. patlayan süt UHT (uzun ömürlü süt). bu diğer markaların uzun ömürlü sütlerinde de yaşanması mümkün bir durum. yani patlayan günlük süt değil.



    bizim çocuğa hangi marka günlük süt alsam geri kusuyor sadece torku nun sütüne bayılıyor sorunsuz içiyor. torku günlük çiftçi sütü tavsiye derim.