
ben yaptırayım dedim
bir gün babannesi öldü
bir gün annaannesi öldü
bir gün çocuğu ateşler içerisinde yanıyordu
bir gün cenazesi vardı
bir gün çok kötü ciğerlerini üşütmüştü
bir gün şehir dışındaydı
bir gün ofiste değildi
bir gün yine cenazesi vardı
cenaze cenaze memlekette adam bırakmamıştı herif

dolayısı ile yaptıramamıştım


o gün bugündür de anladımki r10 da bu işleri yapacak doğru dürüst bir adam yok,kimseyede yaptırmamıştım illallah ettim

çünkü daha önceleride bunun aynısını 3defa yaşamıştım