Sizce Hangi telefon kılıfını almalıyım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Sizce Hangi telefon kılıfını almalıyım :)
5
●
186
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Sizce Hangi telefon kılıfını almalıyım :)
16-11-2018, 14:03:47
#1
Misafir
İlk kez telefon kılıfı alıcam. Daha önce kullandıgım telefon çok düşüyordu bir şey olmuyordu taki bir gün kırılana kadar sonra ekranını yaptırdım 30cmden yavaşca düştü gene kırıldı. Meğersem kolay kırılıyormuş
Sizce hangi kılıfı alim.
1.
2.
3.
4.
16-11-2018, 14:09:30
#2
Ersinco
Selam,
3 Çok şık durmakta.
Zevkler ve renkler tartışılmaz tabii ki
16-11-2018, 14:17:02
#3
AxyGeN
Üyeliği durduruldu
4 hocam
16-11-2018, 14:40:34
#4
Hymelanos
Ben de 3 numaraya takıldım. Gayet güzel görünüyor.
16-11-2018, 15:46:23
#5
BarisAnikk
2,3 ve 4 biraz bayanlara hitap ediyormuş gibi gelmiyor mu sizcede.
16-11-2018, 15:50:25
#6
Gucluyazar
Telefon kapaklarında genelde ideolojik tasarımlar kullanırım.
Bu tarz bir tasarım kullanacak olsaydım 2.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler