• 16-11-2018, 14:03:47
    #1
    İlk kez telefon kılıfı alıcam. Daha önce kullandıgım telefon çok düşüyordu bir şey olmuyordu taki bir gün kırılana kadar sonra ekranını yaptırdım 30cmden yavaşca düştü gene kırıldı. Meğersem kolay kırılıyormuş

    Sizce hangi kılıfı alim.
    1.



    2.


    3.




    4.
  • 16-11-2018, 14:09:30
    #2
    Selam,

    3 Çok şık durmakta.

    Zevkler ve renkler tartışılmaz tabii ki
  • 16-11-2018, 14:17:02
    #3
    Üyeliği durduruldu
    4 hocam
  • 16-11-2018, 14:40:34
    #4
    Ben de 3 numaraya takıldım. Gayet güzel görünüyor.
  • 16-11-2018, 15:46:23
    #5
    2,3 ve 4 biraz bayanlara hitap ediyormuş gibi gelmiyor mu sizcede.​​​​
  • 16-11-2018, 15:50:25
    #6
    Telefon kapaklarında genelde ideolojik tasarımlar kullanırım.
    Bu tarz bir tasarım kullanacak olsaydım 2.