bizim zamanımızda 100.000 kişi başvuruyor 5bin kişi alıyorlardı
son alımlarda 15 20 bin kişi başvuruyor 9 10 bin kişi alıyorlar.
son gelen memurlardan teşkilat kalitesinin nasıl düştüğünü anlayabiliyoruz içerden.
kusura bakmayın ama polislik şu devirde kolay olan. bence en son çareniz olmalı. giremeyen aptaldır zaten.
zabıtadan iett şöföründen az maaş alıyoruz. çalışma şartları şuan türkiyeden en çok çalışan ve fazla mesai almayan tek kurumuz.
Polis olmak için nasıl bir süreç gerekli ?
9
●430