• 09-11-2018, 16:59:07
    #10
    6 mayıs 1972 Yılında idam edilen Deniz Gezmiş'in ailesine bıraktığı mektupta söylediği gibi '' Önemli olan çok yaşamak değil. Yaşadığın süre içerisinde çok şey yapabilmektir. ''
  • 09-11-2018, 17:19:41
    #11
    Üyeliği durduruldu
    https://www.youtube.com/watch?v=lQcnwvixsTg


    Belki yardımı olur.
    Belkide tam tersi olur bilemem
  • 09-11-2018, 17:44:39
    #12
    Bizden önce yaşayan milyarlarca insan gibi hiç hatırlanmıcaz
    Örnek: büyük babamızın babasını bile tanımıyoruz ama o doğmasaydı bizler dünyaya gelemezdik
  • 09-11-2018, 18:10:22
    #13
    Olur öyle arada bir...
    Çok da şey etmemek lazım )))
  • 09-11-2018, 18:14:14
    #14
    Eski nesillere göre biz şanslıyız aslında. Fotoğraf-video gibi şeylerle hatırlanırız
  • 09-11-2018, 19:23:04
    #15
    doğar, yaşar ve ölürüz...

    birilerinin bizi hatırlayıp hatırlamamasının bir önemi yok bence ...

    önemli olan yaşadığımız anların tadına varabilmek, hayatı keyifli yaşayabilmektir.