6 mayıs 1972 Yılında idam edilen Deniz Gezmiş'in ailesine bıraktığı mektupta söylediği gibi '' Önemli olan çok yaşamak değil. Yaşadığın süre içerisinde çok şey yapabilmektir. ''
Bizden önce yaşayan milyarlarca insan gibi hiç hatırlanmıcaz
Örnek: büyük babamızın babasını bile tanımıyoruz ama o doğmasaydı bizler dünyaya gelemezdik