• 31-10-2018, 11:33:57
    #1
    Merhabalar bu R10 Rank sistemi nasıl çalışıyor? Neye göre yükseliyor?
  • 31-10-2018, 11:36:53
    #2
    Mesaj sayısı diye biliyorum , hangi sayıda hangi rank bilemiyorum
  • 31-10-2018, 11:40:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    100 Mesajda = 1
    400-500 Mesajda = 2
    1000-1300 Mesajda = 3
    tahminim bu şekilde
  • 31-10-2018, 11:42:57
    #4
    Mesaj sayısına göre yükseliyor.

    • 1 Rank = 100 Mesaj
    • 2 Rank = 250 Mesaj
    • 3 Rank = 500 Mesaj
    • 4 Rank = 1000 Mesaj
    • 5 Rank = 2000 Mesaj
    • 6 Rank = 3000 Mesaj
    • 7 Rank = 4000 Mesaj
    • 8 Rank = 5000 Mesaj
    • 9 Rank = 7000 Mesaj
    • 10 Rank = 10000 Mesaj
  • 31-10-2018, 11:45:00
    #5
    merak ettigim bir konuydu ogrenmis olduk
  • 31-10-2018, 11:51:29
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mesaj sayısı olması gerek =)
  • 31-10-2018, 12:02:08
    #7
    tam emin değilim ama mesaj sayısı olabilir.
  • 31-10-2018, 12:03:20
    #8
    benim kaç, bakayım
  • 31-10-2018, 12:03:27
    #9
    post sayısı