• 28-10-2018, 02:20:39
    #1
    Merhabalar,

    Kişisel günlük gibi tuttuğum blogumdan bir yazı hazırladım, uyuyamayanlar varsa çerez niyetine...

    sen bu şehreye gelmeyen filmdin
  • 28-10-2018, 02:25:15
    #2
    üşenmeden okudum üstad yazılar sanamı ait eğer öyle ise ellerine sağlık
  • 28-10-2018, 02:34:10
    #3
    KOZBA.NET
    Yazı güzel üstat, başarıların devamını dilerim.
  • 28-10-2018, 02:35:59
    #4
    akdj06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    üşenmeden okudum üstad yazılar sanamı ait eğer öyle ise ellerine sağlık
    KraLL54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı güzel üstat, başarıların devamını dilerim.
    Çok teşekkür ederim. Yazıların hepsi bana ait