• 27-10-2018, 00:38:24
    #1
    Talep toplama sona erdi konu kilit.
  • 27-10-2018, 00:40:02
    #2
    ücretsizse tabiki olur.ücretliyse cloudu sorunsuz açmayıda göstermek kaydıyla ve belli sayıda satılacaksa yeniden olur.Aksi taktirde olması mantıksız hocam internette birçok kaynak var çünkü
  • 27-10-2018, 00:40:53
    #3
    Prens55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ücretsizse tabiki olur.ücretliyse cloudu sorunsuz açmayıda göstermek kaydıyla ve belli sayıda satılacaksa yeniden olur.Aksi taktirde olması mantıksız hocam internette birçok kaynak var çünkü
    Cloud açma ile ilgili bir video da çekebilirim isteğe göre.
  • 27-10-2018, 00:45:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Yanlış yöntem Eğer hesap açma kabiliyetin varsa minergate ile boşa harcama hocam 😊

    @Sfenky;
  • 27-10-2018, 00:46:41
    #5
    Empower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış yöntem Eğer hesap açma kabiliyetin varsa minergate ile boşa harcama hocam 😊

    @Sfenky;
    Kazmış olduğum monero karşılığı 0.2 btc. Ben minergate üzerinden kazım yapıyorum.
  • 27-10-2018, 00:48:39
    #6
    Takipteyim.
  • 27-10-2018, 00:49:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Cloud üzerinden yaptığınız işlem ücretsiz veya ücretli dağıtım ile bir anda çok fazla kişiye ulaşabilir, ondan ona ondan ona derken cloud bu konuda önlem de alabilir. Bunu da düşünmek lazım.
  • 27-10-2018, 00:50:00
    #8
    yaparsanız beni de etiketlerseniz sevinirim
  • 27-10-2018, 00:50:12
    #9
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cloud üzerinden yaptığınız işlem ücretsiz veya ücretli dağıtım ile bir anda çok fazla kişiye ulaşabilir, ondan ona ondan ona derken cloud bu konuda önlem de alabilir. Bunu da düşünmek lazım.
    Şuan aktif olarak kazım yapmıyorum.
    Elimde hesap var ama bekletiyorum bir süre.