Call Of Duty 4 Oynayan ? - Sayfa 5 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Call Of Duty 4 Oynayan ?
45
●
3.222
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Call Of Duty 4 Oynayan ?
1
2
3
4
5
6
03-07-2008, 22:41:16
#37
LineBilisim
kawi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayırlısı çözülsünde
sanırım turda problem var..
bomba işareti takılı kalmış orada..
ve kilitlenmiş.
03-07-2008, 22:58:49
#38
Kavi
Üyeliği durduruldu
linebilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sanırım turda problem var..
bomba işareti takılı kalmış orada..
ve kilitlenmiş.
bence sorun orda değil çünkü başka bi turda yine böyleydi ama attı roketi yapacak bişey kalmadı sanırım save indirmekten başka
03-07-2008, 23:05:24
#39
LineBilisim
aynen dediğim gibi
tutu baştan oynadım düzeldi. ve roket attım..
sonuç resimde..
03-07-2008, 23:21:18
#40
Kavi
Üyeliği durduruldu
ne duruyorsuuuun upload etsene
hadi gönder de devam ediyim
eline sağlık
03-07-2008, 23:31:50
#41
LineBilisim
Aynı turu baştan oynasana
geçersin.. kendin geçmeye çalış geçemezsen upload ederim..
03-07-2008, 23:37:12
#42
Kavi
Üyeliği durduruldu
linebilisim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Aynı turu baştan oynasana
geçersin.. kendin geçmeye çalış geçemezsen upload ederim..
abi niye yoruyosun beni ya
hadi yükle şunu bekliyom
03-07-2008, 23:41:05
#43
LineBilisim
atıyor ftp den.. link i p.m ile gönderiyorum.
03-07-2008, 23:45:25
#44
Kavi
Üyeliği durduruldu
tmm saol + repini konduruyom
03-07-2008, 23:54:14
#45
LineBilisim
kawi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
tmm saol + repini konduruyom
sağolasın.
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler