Amatör Parçam Hakkında Ne düşünüyorsunuz? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Amatör Parçam Hakkında Ne düşünüyorsunuz?
1
●
126
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Amatör Parçam Hakkında Ne düşünüyorsunuz?
24-10-2018, 21:55:04
#1
oxcakmak
Üyeliği durduruldu
SoundCloud Profilim:
https://soundcloud.com/oxcakmak
https://www.youtube.com/watch?v=f63qt5z2pgE
24-10-2018, 22:30:44
#2
Tech77
Hevesini kırmayım ama daha epey bi yolun var, yani şuan bir patlama yaşayamazsın o yüzden kendini geliştirmeye bak. Ayrıca hazır looplar kullanma, herşeyi kendin üret ki kulağın gelişsin
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler