• 20-10-2018, 14:06:13
    #1
    Merhabalar,

    netspeed geçmeyi düşündüm Dün aradım 100 mbit hat varmış. turknet 30 var demişti. 3 gündür net yok evde. Çözemediler sorunu.

    netspeed kullanan var mı?
  • 20-10-2018, 14:07:57
    #2
    Ben kullaniyorum harika
  • 20-10-2018, 14:11:29
    #3
    Altyapınızın hızını kesin olarak öğrenin. Aboneliği aldıktan sonra port yok vdsl yok cevapları almayın.
    Altyapı sorgulamada cıkan sonuçlar kesin değil.
  • 20-10-2018, 14:12:18
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba, bir şey sormak istiyorum.
    Alt yapınız desteklemiyorsa(yalın internet) o hıza ulaşmanızı sağlayabiliyorlar mı?
  • 20-10-2018, 14:24:06
    #5
    Önemli olan altyapı firmalar altyapınıza bağlı olarak hız verebilir.
  • 20-10-2018, 14:49:25
    #6
    MSIL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba, bir şey sormak istiyorum.
    Alt yapınız desteklemiyorsa(yalın internet) o hıza ulaşmanızı sağlayabiliyorlar mı?
    Yalın internet telefon olmayan sadecr adls olan hizmettir. Yalın internet adls ile yüksek hıza ulaşamazsınız
  • 20-10-2018, 15:54:09
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşım kullanıyor, memnun.
  • 20-10-2018, 16:23:13
    #8
    R10daki türknet övücülerine dayanarak türknete geçtim ben böyle bir rezalet görmedim, 4 ayda toplam 1-2 ay anca kullanmışızdır, iptal ettirdim bu hafta
  • 20-10-2018, 17:02:33
    #9
    Kurumsal Üye
    Yaklaşık 2 aydır kullanıyorum, herhangi bir sorun yaşamadım.