• 20-10-2018, 12:28:30
    #37
    bende tokat / turhallıyım doğma büyüme istanbulda olduğumdan yazları kısmet oluyor sadece gitmek
  • 20-10-2018, 16:04:59
    #38
    Tokat/Erbaa. hemşerilerime selamlar
  • 20-10-2018, 18:04:48
    #39
    selamlar, turhalliyim.
  • 20-10-2018, 18:56:07
    #40
    Tokatı ve Toaktlıları çok seviyorum hocam hemşehri sayılırız amasyalıyım. Ama erbaa'ya karşlı bir antipatim var geçmişde güzel anılar bırakmadı
  • 22-10-2018, 01:28:02
    #41
    Artovalı var mı
  • 22-10-2018, 01:28:18
    #42
    milano adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    artovalı var mı

    oooooooooooooooooo
  • 22-10-2018, 09:07:44
    #43
    Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar içinizde tokatlı varsa , tanışma adına tokatlı olup da konunun altına ilk yorumu yazan kişiye 1 aylık smm panel vereceğim . E tabi biz de TOKATLIYIZ

    Selamun aleyküm hemşerim. Tokatlı konusunu da gördük ya şu r10 da daha ne olsun. Her yerde bir Tokatlı vardır. Şuan işim gereği Çanakkaledeyim.



    Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba Tokat/Zile ancak orada oturmuyorum, çanakaledeyim
    Çanakkale merkezdeyim.
  • 18-11-2018, 20:55:26
    #44
    Bende buralardayım 12 sene olacak, aslında r10'luyum mu desem? Almus ile Tokat arasında devam
  • 18-11-2018, 21:40:15
    #45
    LZY
    Üyeliği durduruldu
    hocam yengem giller orda sayiliyor mu bu arada çemenlerinize hastayım..