Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar içinizde tokatlı varsa , tanışma adına tokatlı olup da konunun altına ilk yorumu yazan kişiye 1 aylık smm panel vereceğim . E tabi biz de TOKATLIYIZ

Selamun aleyküm hemşerim. Tokatlı konusunu da gördük ya şu r10 da daha ne olsun. Her yerde bir Tokatlı vardır. Şuan işim gereği Çanakkaledeyim.



Browland adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Tokat/Zile ancak orada oturmuyorum, çanakaledeyim
Çanakkale merkezdeyim.