Arkadaşlar içinizde tokatlı varsa , tanışma adına tokatlı olup da konunun altına ilk yorumu yazan kişiye 1 aylık smm panel vereceğim . E tabi biz de TOKATLIYIZ
Selamun aleyküm hemşerim. Tokatlı konusunu da gördük ya şu r10 da daha ne olsun. Her yerde bir Tokatlı vardır. Şuan işim gereği Çanakkaledeyim.

Merhaba Tokat/Zile ancak orada oturmuyorum, çanakaledeyim
Çanakkale merkezdeyim.