delikanli53 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
r10'un medar-ı iftiharları
20
●1.642
- 17-10-2018, 00:37:44Bu forumda büyük sitelerin yolu her zaman reklam alımından geçmiştir. 10 kişinin 9'u ile çalışmışımdır belkide forumda. Ama büyüyüp R10'da kalanı görmedim. Hepsi bir bir geçip gidiyor. Kimi geri geliyor eskiyi yad ediyoruz kimi hiç girmiyor bile.
Foruma girmeyenler parayı bulanlar, girenler ise parayı kaybedip merdivenleri aynı yoldan tekrardan çıkmak isteyenler... - 17-10-2018, 00:38:07Turgay hocam sizide övünülecek listesine koymak lazım hakkınızı verelim güzel işler yapıyorsunuz. Hemde yardımseversiniz.iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle