Bu forumda büyük sitelerin yolu her zaman reklam alımından geçmiştir. 10 kişinin 9'u ile çalışmışımdır belkide forumda. Ama büyüyüp R10'da kalanı görmedim. Hepsi bir bir geçip gidiyor. Kimi geri geliyor eskiyi yad ediyoruz kimi hiç girmiyor bile.

Foruma girmeyenler parayı bulanlar, girenler ise parayı kaybedip merdivenleri aynı yoldan tekrardan çıkmak isteyenler...