Forum ismini yazmıorum zira r10 bile forumun adını yazınca sansürlüyor
sadece ilgili forumun facebook sayfasında reklamını paylaşıyorum...İlgili tema ve eklentileri, sadece themeforest hesabı olup satın alanlar kullanabilir, zaten ilk kullanım lisanslıdır ve diğer sitelerinizdede çoğu eklenti ve temayı lisans girmeden (güncelleme alamazsınız) kullanabiliyorsunuz. Ki bu arkadaşlar, lisanssız olan versiyonunu satıyor. Yani tamamen wareeze giriyor...
