• 01-07-2008, 11:16:39
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Bugun temmuzun 1 i yalnış bilmiyorum değil mi ben ?
    Dün saat 23:00 da ben interneti kapattım , bugun sabah açtım duruma bakın



    Ben 1 temmuz ayında sadece sadece 30 dk internet kullandım oda şimdi. 30 Dk da bu kadar kotayı nasıl kitlemişler bana.
    Ben kotalı 4 gb internet kullanıcısıyım. Ne olacak şimdi ne yapayım aklım durdu
  • 01-07-2008, 11:20:19
    #2
    müşteri hizmetlerini ara durumu bildir
  • 01-07-2008, 11:22:49
    #3
    5,382 MB dikkat et GB değil

    benimki de 611,673 MB yani no problem arkadaşım yanlış anlamışsın sanırım dalgınlığına geldi.
  • 01-07-2008, 11:23:05
    #4
    dundar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri hizmetlerini ara durumu bildir

    müşteri hizmetleri neye hizmet ettiğini bilmiyor ki. cahiller genellikle bi kılı uyduracaktırlar.
  • 01-07-2008, 11:25:14
    #5
    5mb
    abartmaya gerek yok bence. 30 dk girdim diyorsun
    nerelere girdiğinde çok önemli.
  • 01-07-2008, 11:26:38
    #6
    sende mb işte neresi çok bunun kb mı olacaktı
  • 01-07-2008, 11:28:05
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Pardon arkadaşlar sabah sabah yalnış okumuşum 5.382 GB değil 5.382 MB mış Ben GB sandım.
    İçime su serpildi yaw
  • 01-07-2008, 11:29:48
    #8
    SINIRSIZ kullan benim gibi ohh çok rahar bir duygu
  • 01-07-2008, 11:29:57
    #9
    yakamoz01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    müşteri hizmetleri neye hizmet ettiğini bilmiyor ki. cahiller genellikle bi kılı uyduracaktırlar.
    Haklısın adamlar bişeyden anlamıyor.