Bugun temmuzun 1 i yalnış bilmiyorum değil mi ben ?
Dün saat 23:00 da ben interneti kapattım , bugun sabah açtım duruma bakın


Ben 1 temmuz ayında sadece sadece 30 dk internet kullandım oda şimdi. 30 Dk da bu kadar kotayı nasıl kitlemişler bana.
Ben kotalı 4 gb internet kullanıcısıyım. Ne olacak şimdi ne yapayım aklım durdu
GB değil 
Ben GB sandım.