• 28-09-2018, 00:50:10
    #10
    SAEC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ekşiyi severim, takip ederim. Şimdi faydasını da gördük daha da çok sevmeye başladım.
    Reklamın iyisi kötüsü olmaz diyorsunuz
  • 28-09-2018, 07:54:32
    #11
    Gençler eğleniyor aralarında, gündemde konu olmayınca napsınlar. Hoş burası Türkiye, gündemsiz günümüz de olmaz. (kendi kendimi yalanladım, ekşi etkisi herhalde)
  • 28-09-2018, 08:27:10
    #12
    Önce sararlar sonra davetiye diye yalvar yakar olurlar..
  • 28-09-2018, 09:55:04
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ne var bunda adam ciddi ciddimaaş aldıklarını zannetmiş. komik yani.
  • 28-09-2018, 09:55:53
    #14
    Burayada bir maaş görseli bırakalım.
  • 28-09-2018, 11:03:07
    #15
    mre
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    adamlari neden kotuluyorsunuz ki? 8 bin tl maas verildigini sananlar aramizda. onu sorgulayin
  • 28-09-2018, 11:04:23
    #16
    siz bilmezsiniz gençler r10 sayesinde ; 9 villa 11 şirket 7 tane benzin istasyonu aldım.
  • 28-09-2018, 16:31:41
    #17
    Ekşi sözlüğü sıfırdan kodlayacak adamların, ortalama hit ortalama kazancı hesaplacak adamların, yazar sayısı ve ücret verilmesinin korkunç bir - yazacağını adı gibi bilen adamların, yazar ücreti olduğuna inandıklarını sanmaları çok masum gerçekten. Bide ''Tabi ya şu kadar kazanıyoruz ehehe maaşlar gecikti eheheh'' yazanlar var. Kafa bulduğunu sanarken kendisiyle kafa bulunması Bırakın eğlensinler
  • 28-09-2018, 21:01:35
    #18
    “Meyve veren ağaç her zaman taşlanır.” Bu atasözü geldi nedense aklıma