Merhabalar,
Kar amacı gütmediğim kişisel yazı blogumda bir kaç şeyler yazıyorum.
Boş vakti olup az kafa dağıtmak isteyen arkadaşlar varsa beklerim...
evet üşüyor olabilirim.. (okumak için tıklayın.)
ne olacak bu içimizdeki yarım kalmışlıklar?
0
●237