İşten Nasıl Çıkılır Resmi Olarak? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İşten Nasıl Çıkılır Resmi Olarak?
2
●
256
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İşten Nasıl Çıkılır Resmi Olarak?
22-09-2018, 19:37:28
#1
Prostavaryo
Dostlar, bir yere diplomamı vermiştim. Orada çalışan olarak gözüküyorum.
Ama çıkamıyorum
O iş yeri ile muhatap olmadan nasıl çıkış yapabilirim?
22-09-2018, 19:38:38
#2
brandJelly
Üyeliği durduruldu
https://www.google.com/search?q=isti...hrome&ie=UTF-8
22-09-2018, 20:12:34
#3
ihsancy
noter aracılığıyla istifa dilekçeni gönderirsin. selam bile vermeden ayrılmış olursun. Fakat ihbar süresini hesaba katarak göndermen lazım. Yoksa şirket dava açabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler