• 22-09-2018, 19:37:28
    #1
    Dostlar, bir yere diplomamı vermiştim. Orada çalışan olarak gözüküyorum.
    Ama çıkamıyorum O iş yeri ile muhatap olmadan nasıl çıkış yapabilirim?
  • 22-09-2018, 19:38:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    https://www.google.com/search?q=isti...hrome&ie=UTF-8
  • 22-09-2018, 20:12:34
    #3
    noter aracılığıyla istifa dilekçeni gönderirsin. selam bile vermeden ayrılmış olursun. Fakat ihbar süresini hesaba katarak göndermen lazım. Yoksa şirket dava açabilir.