Bence bu sistem yerine, ticaret yaptığımızda yanına birde miktarı yazarız profilde ufak ve büyük ticaretler belli olur
Böylesi daha mantıklı, diğer türlü herkes daha fazla ticaret puanı isteyecektir
Böyle bir ortamda yapılan ticaretlerin tutarlarının herkes tarafından alenen görülmesi maliye tarafında ciddi risk doğuracaktır.
Herkes birbirini şikayet etmeye başlar mağduriyet yaratacağını düşünüyorum.
Ve ek olarak kimse yapılan ticaretin tutarı konusunda doğruluğunu kontrol edemez şahıslar 10 liralık işlem yapar 500 lira olarak sisteme
girerek daha çok mağduriyet yaratırlar. Sonuç olarak denetimi olmayan birşey.