• 17-09-2018, 23:05:00
    #1
    Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk "15 Ekim'de vizyon belgesini açıklayacağız" dedi. Bakan Ziya Selçuk LGS ve YKS sınavlarında da değişiklikler yapılacağını söyledi. Ayrıca Bakan Ziya Selçuk aralık ayı sonunda 20 bin öğretmen ataması yapılacağını müjdeledi


    http://www.posta.com.tr/son-dakika-m...iklama-2049736
    Şu şekilde bir twit'de var

    https://twitter.com/AbbasGucluTR/sta...50435177086976

    zaten geçen yıl değişmedi mi.
    10 yılda kaç defa değişti açıkçası hatırlamıyorum ama geçen yıl değiştirdikleri sınav sistemini gene değiştireceklerini açıkladılar.
    Umarım burada öğrencileri zor duruma düşürmeden yaparlar.
  • 17-09-2018, 23:06:29
    #2
    10 yıldır aynı sınav ismi değişiyor
  • 17-09-2018, 23:08:04
    #3
    Umarım bu sefer güzel bir şey olur da sabit kalır
  • 17-09-2018, 23:08:41
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Onca site açıldı, içerikler girildi adam akıllı verim almadan direkt değiştir sınav sistemini. ismini değiştirme bari. çok güzel yükseköğretim kurumları sınavı mis gibi. oynama bu isimle.
  • 17-09-2018, 23:10:37
    #5
    Öncelikle 300.000'den öğretmen alımı kriterini değiştirsinler bir zahmet. İlk 300.000 öğretmen olsa ne olur olmasa ne olur. Facebook grupları bu soru nasıl çözülür diye soru atan öğretmenlerle dolu.
  • 17-09-2018, 23:13:25
    #6
    Olan hep bize oluyor nedense denek farelere döndük
  • 17-09-2018, 23:37:54
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Kendi çocukları beğenmeyince değiştiriyolar sistemi olay bu kadar basit...
  • 17-09-2018, 23:42:44
    #8
    Deneme tahtası 2000 doğumlular değil miydi? yok teog, yok yks? şimdi tahtalık elden gidiyor galiba.
  • 18-09-2018, 00:42:53
    #9
    ulan bu sene hiç bilmediğimiz bir sınava girdik, mezuna kaldık, yine mi bilmediğimiz sınava gireceğiz?
    Böyle sistem olmaz olsun.