ama yinede içim rahat olmadığı için soruyorum.10 dk önce evde masanın üzerinde bulunan konya şekeri sandığım ama gerçekten hiçbir farkı yok ( https://bisorubicevap.com/images/bis...i-nelerdir.jpg) ağzıma tıp tuz tadını aldım hemen çıkardım ağzımdan ve attım annemden ÇAMAŞIR SODASI olduğunu öğrendim

Pek kaynak bulamadım ambulansçı bi arkadaşıma sordum endişelenilecek bir durum olmadığını yoğurt yemem gerektiğini söyledide bu çok amatör geldi.
Var mı aydınlatabilecek bi sağlıkçı ?
Şu an için en ufak bir belirti, öksürrük mide bulantısı ateş vs yok ne yapmalıyım ?
not: evet içim tertemiz oldu
)