• 13-09-2018, 15:28:18
    #1
    Her yılın 256. günü (artık yıllarda 12 Eylül), Dünya'da Yazılımcılar/Programcılar Günü olarak kutlanıyormuş.

    Bu arada neden 256. günü olduğunu merak edip ufak bir araştırma yaptım. Her bir karakter 8 tane 0 ve 1 değerleri ile ifade edilir. Bu da toplam 256 tane eder. Yani sekiz tane 2'nin çarpımı kadardır. 2x2x2x2x2x2x2x2=256 “256”.
  • 13-09-2018, 15:34:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Allah akıl fikir versin hocam başka da bir şey demiyorum
  • 13-09-2018, 15:37:07
    #3
    birdosya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah akıl fikir versin hocam başka da bir şey demiyorum
    Ne alaka anlayamadım?
  • 13-09-2018, 15:49:21
    #4
    Kurumsal PLUS
    echo "Herkesin yazılımcılar gününü kutlarım" ( Kendini php coder sanan bir delikanlının hava atma çabası )
  • 13-09-2018, 15:59:23
    #5
    Üyeliği durduruldu
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alaka anlayamadım?
    Alıntı yaptığınızı gördüm konuya girdim ben bile anlayamadım hocam Yanlış konuya yorum yapmışım
  • 13-09-2018, 16:13:42
    #6
    Bu günleri kimler çıkartıyor anlamıyorum garip geliyor. Son yıllarda her gün ayrı bir gün olarak trend oluyor. Hiç samimi gelmiyor. Bence kabulde görmüyor da öyle alttan alttan ısıtıyorlar.