• 13-09-2018, 11:20:20
    #1
    Bu arkadaşları tanıyan var mı helal olsun valla

    Birde satışa bakın

    https://themeforest.net/item/autumn-...48244?s_rank=1
    Tamam hadi ona destek vermiyor ya bu :
    https://themeforest.net/item/jasper-...68699?s_rank=1
  • 13-09-2018, 11:23:43
    #2
    Anladığım kadarıyla arkadaş desteği kesmiş tema için. Temayı yayından kaldırmak yerine satış olmasın diye 1000$ gibi bir fiyata çekmiş ki zaten o fiyattan temayı alan olacağını zannetmiyorum (: Büyük ihtimalle öncesinde 20-30$ gibi bir fiyatı vardır ve o satış rakamları da bu fiyattan olmuştur

    İyi forumlar...
  • 13-09-2018, 11:24:01
    #3
    Temanın normal fiyatı o değildir. Yorumlara dikkat ederseniz 2-3 sene önce her yoruma artık bu temaya destek vermiyorum yazmış.
    Tema artık satılmasın diye 1000 dolara yükseltmiştir fiyatını.
  • 13-09-2018, 11:24:42
    #4
    Maşallah, Böyle Başarılı Türk Görünce Seviniyorum Gerçekten.
  • 13-09-2018, 11:25:21
    #5
    aliosmanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladığım kadarıyla arkadaş desteği kesmiş tema için. Temayı yayından kaldırmak yerine satış olmasın diye 1000$ gibi bir fiyata çekmiş ki zaten o fiyattan temayı alan olacağını zannetmiyorum (: Büyük ihtimalle öncesinde 20-30$ gibi bir fiyatı vardır ve o satış rakamları da bu fiyattan olmuştur

    İyi forumlar...
    androidarsivi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın normal fiyatı o değildir. Yorumlara dikkat ederseniz 2-3 sene önce her yoruma artık bu temaya destek vermiyorum yazmış.
    Tema artık satılmasın diye 1000 dolara yükseltmiştir fiyatını.

    Peki budamı öyle ? https://themeforest.net/item/jasper-...68699?s_rank=1
  • 13-09-2018, 11:26:04
    #6
    Adam temayı bırakmış, ticketlarda destek vermiyorum artık diyor
  • 13-09-2018, 11:37:24
    #7
    WhiteRed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    https://themeforest.net/item/jasper-...68699/comments

    Alıntı
    These theme wasn’t worth the 50 bucks when I bought it in 2017, funny to see it listed at $499 now! LOL.
    Şeklinde bir yorum var (:

    Sevgiler ve saygılar...