arkadaşlar selamun aleyküm çevremdeki kombine sahipleriyle sürekli iletişim halindeyim yaklaşık 6 tane kombine sahibi tanıdığım var dünden beri soruyorum gitmiyecekseniz ben giderim diye hepsi gideceğini söyledi bende evde izlerim dedim taaki o müjdeli haber gelene kadar tanıdığım olan uğur abi iş için il dışına çıkacakmış bu vakitte biletini bana aktardı maça gidecem sevinçten açıyorum bu konuyu

varmı r10 ailesinden bugün tt arenada olacak ? erkenden gidip buluşalım, tanışalım..
not: kuzey üstteyim.