Birkaç saat önce bataryam yandı ve burada konu açmıştım.
İşlerim aksamasın diye hemen tablete geçtim... geçmez olaydım. Tablet açılmıyor. Açma kapama tuşuna basılı tutuyorum
hiçbir ışık vs. yoktu. Bende ekrandan şüphelendim, açtım cihazı. Arkadaki bataryanın kablolarını söktüm bataryadan kaynaklı sorun
olmasın diye. Baktım ekranda sorun yok sonra tekrar bağladım cihazı. Bir daha açmayı denedim bu sefer açıldı ama aşağıdaki şarj işareti
geliyor sonra cihaz kapanıyor.
Evdeki teknolojik aletler tek tek gidiyor
Var mı tabletten anlayan birileri? Buna bir çözüm bulabilir miyim?
