• 26-08-2018, 16:11:59
    #1
    Merhaba,

    Birkaç saat önce bataryam yandı ve burada konu açmıştım.
    İşlerim aksamasın diye hemen tablete geçtim... geçmez olaydım. Tablet açılmıyor. Açma kapama tuşuna basılı tutuyorum
    hiçbir ışık vs. yoktu. Bende ekrandan şüphelendim, açtım cihazı. Arkadaki bataryanın kablolarını söktüm bataryadan kaynaklı sorun
    olmasın diye. Baktım ekranda sorun yok sonra tekrar bağladım cihazı. Bir daha açmayı denedim bu sefer açıldı ama aşağıdaki şarj işareti
    geliyor sonra cihaz kapanıyor.

    Evdeki teknolojik aletler tek tek gidiyor
    Var mı tabletten anlayan birileri? Buna bir çözüm bulabilir miyim?

  • 26-08-2018, 16:16:07
    #2
    Cihaz fiziksel olarak incelenmeden birşey söylenemez.
    Söylenmssi yanlış olur.
    Bu arada abdest almayı denediniz mi?

    Saygılarımla
  • 26-08-2018, 16:16:41
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz fiziksel olarak incelenmeden birşey söylenemez.
    Söylenmssi yanlış olur.
    Bu arada abdest almayı denediniz mi?

    Saygılarımla
    Sesli güldürdün
  • 26-08-2018, 16:18:15
    #4
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz fiziksel olarak incelenmeden birşey söylenemez.
    Söylenmssi yanlış olur.
    Bu arada abdest almayı denediniz mi?

    Saygılarımla
    Az çok bu işlerden anlayan birisiyim. Tahminen batarya komple bitti, sarj soketide sorun var ve şarj almıyor diye tahmin ediyorum.
    Çünkü cihazı söküp geri taktığımda ekran açıldı. Abdestsiz gezmem hocam
  • 26-08-2018, 16:21:17
    #5
    Merhaba,

    Bilgi sahibi biri iseniz, cihazın arka kapağını açın. Pili sökün. Onun yerine iki ucu ayrılmış (+ ve -) kabloyu pil yerine bağlayarak, şarj adaptörüne bağlayarak çalıştırın.
    Çalışırsa sorun pilden olabilir.

    Tetikleyen etken faktörlerde olabilir.
    Statik elektriklenmeye dikkatli olun, tablet bu konuda çok hassas.
    dijitalartiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az çok bu işlerden anlayan birisiyim. Tahminen batarya komple bitti, sarj soketide sorun var ve şarj almıyor diye tahmin ediyorum.
    Çünkü cihazı söküp geri taktığımda ekran açıldı. Abdestsiz gezmem hocam
  • 26-08-2018, 16:24:30
    #6
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Bilgi sahibi biri iseniz, cihazın arka kapağını açın. Pili sökün. Onun yerine iki ucu ayrılmış (+ ve -) kabloyu pil yerine bağlayarak, şarj adaptörüne bağlayarak çalıştırın.
    Çalışırsa sorun pilden olabilir.

    Tetikleyen etken faktörlerde olabilir.
    Statik elektriklenmeye dikkatli olun, tablet bu konuda çok hassas.
    Teşekkür ederim hocam deneyeceğim.
  • 26-08-2018, 16:31:56
    #7
    Toblerance adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cihaz fiziksel olarak incelenmeden birşey söylenemez.
    Söylenmssi yanlış olur.
    Bu arada abdest almayı denediniz mi?

    Saygılarımla
    ahahah