• 19-08-2018, 20:36:43
    #1
    merhaba arkadaşlar film sitem var botextra botuyla film çekip ekliyor whois bilgileri gizli değil
    bugün polis aradı kardeşim burda filmle ilgili bir kağıt var tam anlamadım film mi indirdin çoğalttın bilmiyorum dedi gel bi ifadeni alalım dedi adresi , birimi ve adını verdi sonra yarım saat önce tekrar aradım sordum abi sorun tm anlamadım nedir dedim diye korkulacak birşey yok kardeşim dedi bilyorum haberim yok yazarız göndeririz dedi bayram dan sonra gel dedi sizce durum nedir ne yapılması gerekir başından geçen arkadaşlar varmı ?
  • 19-08-2018, 20:38:24
    #2
    Daha önce bana da film sitesi yüzünden ceza geldi. Telif gelen filmi silmeyi unutunca mahkemelik olmuştuk. Ondan sonra bir daha internetten film bile izlemedim
  • 19-08-2018, 20:44:27
    #3
    geçmiş olsun inşaallah bir sıkıntı olmaz
  • 19-08-2018, 20:49:11
    #4
    Hadi film sitesi açtınız, whois bilgilerini gizlemediniz tamam. Mübarek niye gerçek bilgilerinizi yazıyosunuz ?
  • 19-08-2018, 20:49:26
    #5
    arifcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce bana da film sitesi yüzünden ceza geldi. Telif gelen filmi silmeyi unutunca mahkemelik olmuştuk. Ondan sonra bir daha internetten film bile izlemedim
    -
  • 19-08-2018, 20:49:32
    #6
    bu divxup.net gibi serverlarında film indirmeye olanak veren siteler nasıl ayakta kalıyor anlamıyorum.
  • 19-08-2018, 20:53:14
    #7
    Sorun belli,

    Size telif maili gelmiş sizde kaldırmamışınız whois bilgilerinizde gerçek olduğu için filmin yapımcı firması size dava açmış.

    Muhtemelen tazminat davası polisi değilde hakimi ikna etmek gerekiyor mutlaka mahkeme olacaktır ceza vs. ne gelir onu bilmiyorum.
  • 19-08-2018, 21:09:39
    #8
    farklı bir konuda da polis bana gel bi ifadeni alır yollarız pek önemli değil dedi ifade alındı.... 2 ay sonra çıktım sektör çok farklıydı ama
  • 19-08-2018, 21:15:17
    #9
    başka bi konuda karakoldan çağırdılar küçük bi ifade işi var müsait olduğunda gel dediler. 3yıl hapis verdiler, hükmün açıklanmasını geri bırakma yaptılar. 5 yıl içinde tekrar yaparsan ikisini birden yatarsın dediler.