• 02-08-2018, 17:01:22
    #10
    Ben muhasebe, işletme okudum bilgi işlem personeli olarak çalışıyorum
  • 02-08-2018, 17:09:12
    #11
    2 Yıldır bilgi işlemde çalışıyorum senden istenilenleri çözebiliyorsan ne okuduğunun pek önemi yok.Bilgisayar programcılığı mezunuyum.