İkisi Arasında Kararsız Kaldım ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İkisi Arasında Kararsız Kaldım ?
7
●
203
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
İkisi Arasında Kararsız Kaldım ?
24-07-2018, 16:34:13
#1
NOC
Merhaba arkadaşlar.
Resimde ki ikisi arasında kararsız kaldım sizce hangisini almalıyım ? Siz olsanız hangisini alırdınız ?
24-07-2018, 16:35:29
#2
Nunogomes
sağdakini alırdım
24-07-2018, 16:35:54
#3
AlperDemircan
Sağdakini alırdım.
24-07-2018, 16:41:37
#4
mace
1. daha iyi sanki
24-07-2018, 16:42:49
#5
NOC
mace adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
1. daha iyi sanki
bana da öyle geliyor beyaz yazı daha hoş duruyor.
24-07-2018, 16:43:20
#6
seyithany
Sağdaki Daha iyi gözüküyor benim fikrimce daha şık duracaktır.
24-07-2018, 16:44:19
#7
EmrecanKitir
Beyazlı daha iyi
24-07-2018, 16:56:36
#8
Ahi40
Üyeliği durduruldu
1. Olani alirdim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler