Arkadaşlar PUBG Mobilden oynadım güzel bir oyun PC den hiç oynamadım alıp kurayım diyorum ama bir çok kişide kasıyormuş sanırım bendede kasarmı boşa para vermeyelim.
Bu arada uyguna PUBG satan arakadaşlar varsa pm atsın lütfen.
Düşük seviyede oynarsınız ki zaten düşükte oynamak gerekişyor (yüksekte oynarsanız çimlerin içinde gizlendiğinizi zannedersnizi, düşükte çimler bile görünmez )
Düşükte de oynayamazsınız, kasacak ya da piksel piksel Anadolu olacak. Ekran kartı almak zorundasınız. 1030 almıştım, tavsiye ederim. Memnunum. Bilgisayarım sizinkiyle aynı, almak zorunda kaldım. 415 TL ye almıştım, kargo dahil.