Selam arkadaşlar içinizde herhangi bir kargo firmasında çalışan varmı ? Söylenildiği kadar gerçekten kötümü çalışma şartları ? Aras ve UPS kargoyla görüşmelerim olacak yol yakınken geri döneyim
Çalışmak istediğiniz herhangi bir firma var ise o firmanın sonuna indeed yazarsanız daha önce çalışmış kişilerin yorumlarını görebilirsiniz
https://tr.indeed.com/cmp/Aras-Kargo/reviews
https://tr.indeed.com/cmp/S%C3%BCrat-Kargo/reviews
https://tr.indeed.com/cmp/Mng-Kargo/reviews
https://tr.indeed.com/cmp/Yurti%C3%A7i-Kargo/reviews
Kargo Şirketlerinde Kurye Olarak Çalışan Varmı?
3
●691
- 19-07-2018, 20:14:50Disardan gordugum kadariyla cok sitresli bir is. Kimseyi evde bulamazsin herkese telefon etmen gerek. kargo kaybolur basina is alirsin falan