• 19-07-2018, 16:54:39
    #1
    Selam arkadaşlar içinizde herhangi bir kargo firmasında çalışan varmı ? Söylenildiği kadar gerçekten kötümü çalışma şartları ? Aras ve UPS kargoyla görüşmelerim olacak yol yakınken geri döneyim

    Çalışmak istediğiniz herhangi bir firma var ise o firmanın sonuna indeed yazarsanız daha önce çalışmış kişilerin yorumlarını görebilirsiniz

    https://tr.indeed.com/cmp/Aras-Kargo/reviews

    https://tr.indeed.com/cmp/S%C3%BCrat-Kargo/reviews

    https://tr.indeed.com/cmp/Mng-Kargo/reviews

    https://tr.indeed.com/cmp/Yurti%C3%A7i-Kargo/reviews
  • 19-07-2018, 17:03:16
    #2
    Aras vasat ancak UPS şartları nispeten iyi olabilir.

    Not: Kendim kargo firmalarında çalışmadım.
  • 19-07-2018, 17:05:08
    #3
    Hocam kargo sirketi dağıtım personeli olacaksanız Zaten şartları belli Ben işim geregi butik kargo firmalarıda dahil bir cok firma ile calisiyorum Ups in personeli daha eğitimli diğer firmalarin pek bir farkı yok her yıl sürekli personel degisiyor zaten
  • 19-07-2018, 20:14:50
    #4
    Disardan gordugum kadariyla cok sitresli bir is. Kimseyi evde bulamazsin herkese telefon etmen gerek. kargo kaybolur basina is alirsin falan