• 17-06-2018, 23:07:28
    #28
    Babalar günü reklamıdır.
  • 18-06-2018, 02:28:31
    #29
    O değil de enparanın vizyonuna hayranım ya. adamların babalar gününü kutlayışları bile marjinal, espirili. İyi de trollemiş.
  • 18-06-2018, 09:30:36
    #30
    Allah kimseyi yaptığı espriyi açıklamak zorunda bırakmasın. Çok zor, çookkk... )))
  • 18-06-2018, 09:31:06
    #31
    güzel mizah babalar günü için
  • 18-06-2018, 09:34:00
    #32
    Üyeliği durduruldu
    50 100 . tl . ödersin ama -ye düşüyor sürekli belli bi miktar - ye düştükçe kkb kredi notunuda sifirlar o yüzden risk karalisteye düşebilir ödemeyen
  • 18-06-2018, 10:28:27
    #33
    Bu konuda açıkça görünüyor ki forumumuzda da çöp adam sayısı giderek artıyor. Forumun ilk yıllarında forumdaki her mesaj teker teker okunurdu. Sonra fikir beyan edilirdi. Artık forumda ciddi bir kitle sadece ilk mesaja göre yorum yazıyorlar. Konunun altında olayın ne olduğunu açıklayan mesajlar var. Adam hiç birini okumuyor ilk mesaja göre yorumunu yazıyor. Hatta bazı konularda konuyu da okumayıp sadece başlığa göre mesaj yazılıyor. Bunu haber sitelerinde de görüyorum. Adam haberin detayını okumamış haberin başlığına ve resmine göre yorum yazıyor. Bu tip adamların elinden bilgisayarı ve telefonu almak lazım. Adamlar okumuyorlar, okumaya vakitleri yok ama bilgisizce fikirlerini yorumlarını yazmaya vakitleri var. İnternet artık köy kahvesine döndü. Adamlar hergün saatlerce pişbirik oynarlar, bir saat bir ekonomi/siyaset kitabı okumazlar, ama sorsan sana siyaset ekonomi mangalda kül bırakmazlar. Aynısı artık internette.
  • 18-06-2018, 10:31:48
    #34
    mevzu baba ise alınan kredi ödenmez zaten
  • 18-06-2018, 12:36:32
    #35
    Üyeliği durduruldu
    3 aydır kullanıyorum gayet memnunum helal olsun adamlara
  • 18-06-2018, 12:53:59
    #36
    Çok iyi reklam olmamış mı ? tebrikler