Yetim maaşı alıyorum, yani emekli maaşı olarak geçiyor, çok uzun bir süre Ziraat Bankası ile çalıştım ama işler için de ağırlıklı olarak Enpara kullandığım için maaşımı da QNB Finansbank'a taşıdım. Benim taşıdığım zamanlarda tablet veriyorlardı, şu an promosyonları var mı bilgim yok