• 18-06-2008, 21:39:24
    #1






    Ben yapmadım bana mail geldi...
    Sizle paylaşmak istedim

    Allah için Polat çok tatlı olmuş...
  • 18-06-2008, 21:40:32
    #2
    verildi
  • 18-06-2008, 21:41:31
    #3
    En çok da Polat'a yakışmış,kime yakışmış oylama yapalım. Dava açarlarsa karışmam
  • 18-06-2008, 21:41:41
    #4
    Hımm o zaman özür dilerim...
    Ben sadece paylaşmak eğlenmek için vermiştim...
  • 18-06-2008, 21:42:35
    #5
    peridokya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En çok da Polat'a yakışmış,kime yakışmış oylama yapalım. Dava açarlarsa karışmam

    Abi abdülhey'in dudakları süper...
  • 18-06-2008, 21:43:17
    #6
    çok kötü bir çalışma bence. daha iyi yapılabilirmiş, acemi işi...