Polat, memati ve abdulhey'i hiç böyle görmediniz !!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Polat, memati ve abdulhey'i hiç böyle görmediniz !!!
5
●
3.550
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Polat, memati ve abdulhey'i hiç böyle görmediniz !!!
18-06-2008, 21:39:24
#1
delicoban
Ben yapmadım bana mail geldi...
Sizle paylaşmak istedim
Allah için Polat çok tatlı olmuş...
18-06-2008, 21:40:32
#2
Haymac
verildi
18-06-2008, 21:41:31
#3
peridokya
En çok da Polat'a yakışmış,kime yakışmış oylama yapalım.
Dava açarlarsa karışmam
18-06-2008, 21:41:41
#4
delicoban
Hımm o zaman özür dilerim...
Ben sadece paylaşmak eğlenmek için vermiştim...
18-06-2008, 21:42:35
#5
delicoban
peridokya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
En çok da Polat'a yakışmış,kime yakışmış oylama yapalım.
Dava açarlarsa karışmam
Abi abdülhey'in dudakları süper...
18-06-2008, 21:43:17
#6
zee
çok kötü bir çalışma bence. daha iyi yapılabilirmiş, acemi işi...
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler