• 28-05-2018, 12:40:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Gurur duydum, umutlandım, böyle öğretmenlere ihtiyacı var bu ülkenin, helal olsun size...

    --Aaa
    --Noldu çocuk
    --Senin eline diken batar mı?
    --Hıhı batmaz mı?
    --Senin elin kanar mı?
    --Kanamaz mı?
    --Ama sen Atatürk değil misin?
    --Öyleyim çocuk.
    --Ama
    --Sen şimdi bırak benim kim olduğumu.Bu gülü yetiştireceksen canın yanacak,elin kanayacak,güneş seni terletecek.Bu bahçede gül bitmez diyenler olacak. Gül öyle yetiştirilmez böyle yetiştirilir diyenler olacak,Sen kendine şunu soracaksın; Ben burayı gül bahçesi yapmak istiyor muyum? Ben burada dünyanın en güzel güllerini yetiştirmek istiyor muyum? Eğer çok istiyorsan ne eline batan diken nede söylenenler umrunda olmayacak. Kim olursan ol,tek isteğin... Şu kokuyu duymak olacak. Anladın mı?
    --ANLADIM !...



    https://www.youtube.com/watch?v=QLktoBwoCH8
  • 28-05-2018, 13:13:05
    #2
    ben niye duygulandım şimdi yav
    • Ntie
    • srknakyurek
    Ntie ve srknakyurek bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 28-05-2018, 15:30:49
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben niye duygulandım şimdi yav
    Al bende o kadar hocam.