Böyle düşüncede insanlar olduğu sürece siz ne bekliyorsunuz.? İğneyi önce kendinize batırın.
Çok iyi düşünüyorsunuz ama bu tarz insanların gerek yönetimde gerek günlük hayatta asla biteceğini düşünmüyorum. Herkes tanıdığına imtiyas sağlar, iyi mi? değil ama bunu yapar. Keşke her şey hakedene verilse.