• 23-05-2018, 04:54:06
    #1
    Ticaret dengesi: 2016’da Çin’e 2.3 milyar dolar ihracat gerçekleştirdi. Buna karşı yaklaşık 25 milyar dolar ithalat yaptı.

    Elektronik ürünler çeşitli ürünlerde hep made in cayna görüyoruz. Ülkede zaten yeterince teknolojik alet üretemiyoruz. Bu projeyle sizce çinin baya baya açık pazarı mı haline geleceğiz ?
  • 23-05-2018, 04:58:21
    #2
    ABD şirketlerini ülkesine çağırıp Çine yaptırım uyguluyor diye biliyorum