200.000$ X 4.65TL = Paranız olsa
16
●867
- 22-05-2018, 15:52:51Tl'ye çevirmezdim. Avrupa'da o fiyata güzel evler var. gider sakin bir yerde ev alırdım.
- 22-05-2018, 16:02:21Kendi param değer kaybediyor diye üzülürdüm. Hesapta ordan burdan biriken 100 dolar var. Enparaya ortalama her ay girdiğimde, döviz hesabının değeri artıyorken, kendi para birimimiz dibe gidiyor. Gerçekten üzülüyor insan. Aldığın ürünlerde bu dövizin yükselmesiyle birlikte yükseliyor kısacası. Bence zenginlik değil bu.