• 22-05-2018, 15:48:46
    #1
    Dolar kuru 4.65e dayandı. 200bin doları olanlar zengin oldu. 200bin dolarınız olsa ne yapardınız? Hadi bakalım.
  • 22-05-2018, 15:49:34
    #2
    Klasik cevap, R10'da konu açardım olacak herhalde.
  • 22-05-2018, 15:50:03
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ya benzin alırdım yada çeyrek altın
  • 22-05-2018, 15:52:20
    #4
    Ripple alırdım
  • 22-05-2018, 15:52:51
    #5
    Tl'ye çevirmezdim. Avrupa'da o fiyata güzel evler var. gider sakin bir yerde ev alırdım.
  • 22-05-2018, 15:53:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Helikopter alırdım heralde.
  • 22-05-2018, 15:55:54
    #7
    arkadaşlar 200bin dolarım var sizce ne yapmalıyım ?
  • 22-05-2018, 16:02:21
    #8
    Kendi param değer kaybediyor diye üzülürdüm. Hesapta ordan burdan biriken 100 dolar var. Enparaya ortalama her ay girdiğimde, döviz hesabının değeri artıyorken, kendi para birimimiz dibe gidiyor. Gerçekten üzülüyor insan. Aldığın ürünlerde bu dövizin yükselmesiyle birlikte yükseliyor kısacası. Bence zenginlik değil bu.
  • 22-05-2018, 16:02:59
    #9
    seçim sonucuna göre ertesi sabah sat sat sat ... 😁