• 20-05-2018, 01:10:17
    #1
    Şimdi diğer konu açan arkadaşları iğnelemek için bu konuyu açmadım öncelikle onu söylim

    Çebinizde 5 tl olsa arkadaşlar ne yapardınız yaratıcı yorumlarınızı bekliyorum. Gerçek hayatla ilgili olabilir internetle ilgili olabilir
    • nettacompany
    nettacompany bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 20-05-2018, 01:12:08
    #2
    6 TL daha bulur Winston box alıp paranın....... Neyse 😁
  • 20-05-2018, 01:12:24
    #3
    Cebimden hic cikarmazdim hocam artik 1 lt benzin bile alamiyoruz o fiyata.
  • 20-05-2018, 01:12:35
    #4
    5TL Daha koyup yada karşılıksız 5TL Yardımda bulunurdumç

    https://www.r10.net/sosyal-projeler/...-reseller.html
  • 20-05-2018, 01:12:35
    #5
    Çay simit iyi giderdi
  • 20-05-2018, 01:12:43
    #6
    Var ve hicbirsey yapmiyorum
  • 20-05-2018, 01:12:45
    #7
    5tl bağlı oldugun ile göre değişir istanbuldaki adam ı sokağa çıkarmaya yetmez manisadaki adam kahvede de takılabilir 1 2 saat hakkarideki adam keleş alabilir
  • 20-05-2018, 01:12:52
    #8
    Elma alırdım sonra onu parlatıp daha pahalıya satardım böyle böyle zengin olurdum.

    Bimden su alırdım ve işlek yerlerde daha pahalıya satardım. Böyle böyle zengin olurdum
  • 20-05-2018, 01:13:57
    #9
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi diğer konu açan arkadaşları iğnelemek için bu konuyu açmadım öncelikle onu söylim

    Çebinizde 5 tl olsa arkadaşlar ne yapardınız yaratıcı yorumlarınızı bekliyorum. Gerçek hayatla ilgili olabilir internetle ilgili olabilir
    Yarım litre benzin(1 litreye yetmiyor para ), 1 kibrit alıp off topic kategorisine boş boş konu açan kişileri ateşe verirdim