imla hataları için şimdiden özür dilerim konuyu mobilden oluşturuyorum.
30 nisanda r10 da konusu açılan chippin sayesinde 240 tl bedava alışveriş yapmıştım.
şimdi tekrar kampanya başlatmışlar herkesin faydalanması için duyuruyorum.
chippin uygulamasını google playden veya appstoredan indirip kayıt oluyorsunuz 20 tl kazanıyorsunuz.
çevir kazana basıp çarkı döndürerek 50 kuruş 1 lira 5 lira vs daha kazanıyorsunuz.
arkadaşlar kısmını tıklayıp arkadaş davet et e basıyorsunuz davet kodunuzu mesajla whatsappdan veya sosyal ağlarda paylaşıyorsunuz. her kayıt olan için 5 tl daha kazanıyorsunuz. bu geçen sefer 10 tl idi. şuan 5 tl.
en fazla 10 arkadaş davet edebilirsiniz.
toplamda 70-71-72-75 lira civarı puan topluyorsunuz.
kampanya 15 mayıs - 20 mayıs arası geçerli.
geçen sefer kazandıklarımla kuruyemis club den internet üzerinde 2 kilo karışık kuruyemiş sipariş verdim. 2 günde geldi.
sonra ehamal dan organik peynir zeytin meyvesuyu tereyağı vs sipariş verdim 2 günde geldi. toplamda ben 2 hesapla 240 lira bedava alışveriş yaptım.
şuanki kampanya ilr yine 2 hesabımla 50 tl 50 tl kazandım.
eşe dosta arkadaşlara haber verdim 5 arkadaş davet kodu gönderdi onlarada 50 şer lira kazandırdım.
yukarıda yazanları kendiniz uygulayıp daha önce kayıt olmadıysanız ilk kayıt bonusu 20 tl ile beraber toplamda 70 liradan fazla puan birikyirebilir ve chippin kampanyaları üzerinde pranızı istediğiniz yerde harcaya bilirsiniz.
ben internet üzerinden sipariş verilen yerleri tercih ettim siz mağazadan yapılacak alışverişlerdede kullanabilitsiniz.
işin taafınca ticari boyutuna gelecek olursam;
isteyen olursa 10 kişilik davet edilen kotanızı doldurmanıza 20 tl karşılığında yardımcı olabilirim. kişi başı 2 tl bana öder, kişi başı 5 tl puan kazanırsınız.
bu konuda destek almak isteyenler pm atabilir.
kendim davet eder puanımı kazanırım diyenlerede şimdiden puanşarla alaağı şeyler afiyet olsun