Arkadaşlar mesaj kutucuğunda 1 yeni mesaj var gibi gösteriyor ancak yok hepsini sildim yine gitmedi.
Daha önce bunu yaşayan varmı rahatsız edici birşey, çözümü nedir?
1 mesaj var gibi ama yok
5
●239
- 15-05-2018, 15:44:12Üyeliği durdurulduİkisinide yaptım ama hala gitmiyor, bug'da kalan bir mesaj mı var acabakmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 15:57:12o sorun bendede var sildim mesaj kutusunu gerekli bir numara vardı oda gitti :/ie722012 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-05-2018, 15:59:18Üyeliği durduruldubantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleBence çok rahatsız edici birşey ya, bu sorunu çözüme kavuşturmamız lazım bence.kalendernic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle