• 15-05-2018, 15:40:30
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar mesaj kutucuğunda 1 yeni mesaj var gibi gösteriyor ancak yok hepsini sildim yine gitmedi.
    Daha önce bunu yaşayan varmı rahatsız edici birşey, çözümü nedir?
  • 15-05-2018, 15:42:55
    #2
    çıkış yapıp tekrar siteye giriş yap. olmadı tarayıcı belleğini temizle.
  • 15-05-2018, 15:44:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kmlhyt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkış yapıp tekrar siteye giriş yap. olmadı tarayıcı belleğini temizle.
    İkisinide yaptım ama hala gitmiyor, bug'da kalan bir mesaj mı var acaba
  • 15-05-2018, 15:56:21
    #4
    Aynı durum bende de var tüm mesakları sildim çıkış giriş ön bellek farklı bilgisayar tüm yolları denedim ama yok gitmiyor o ibare
  • 15-05-2018, 15:57:12
    #5
    ie722012 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar mesaj kutucuğunda 1 yeni mesaj var gibi gösteriyor ancak yok hepsini sildim yine gitmedi.
    Daha önce bunu yaşayan varmı rahatsız edici birşey, çözümü nedir?
    o sorun bendede var sildim mesaj kutusunu gerekli bir numara vardı oda gitti :/
  • 15-05-2018, 15:59:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bantumi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durum bende de var tüm mesakları sildim çıkış giriş ön bellek farklı bilgisayar tüm yolları denedim ama yok gitmiyor o ibare
    kalendernic adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o sorun bendede var sildim mesaj kutusunu gerekli bir numara vardı oda gitti :/
    Bence çok rahatsız edici birşey ya, bu sorunu çözüme kavuşturmamız lazım bence.