• 14-05-2018, 08:43:22
    #1
    Telefona dün bişeyler oldu. İnternet paketi var ama hiçbir sosyal medya uygulamasina internete girmiyor. Sadece whatsapa girmeye başladı GSM şirketini de aradık sorun yok diyorlar. İnternette gördüğüm tüm apn ayarlarını yaptık çok ilginç bir sorun. Dün sadece shareit isimli wifi dosya paylaşımı uygulamasını kurduk ondan olabileceğini zannetmiyorum ama bir ihtimal tabi. Daha önce karşılaşan varmi bu sorunla
  • 14-05-2018, 09:06:21
    #2
    hocam telefon ios ise hücresel menüsünden uygulamaların internet iznini kesmiş olabilirsiniz. Ayarlar-Hücresel e girin, aşağı doğru kaydırın uygulamaların açıklık kapalılıklarını kontrol edin. telefon android ise olur öyle arada yorum yapamıyorum kullanmıyorum.
  • 14-05-2018, 09:33:44
    #3
    Birçok kez başıma gelen bir olay internet oldugu halde telefon internete girmiyor yapılması gereken basit


    Apn ayarlarını varsayılana sifirlayin telefon ayarlari otomatik olarak yapacaktır kapatıp acinca büyük bir ihtimalle düzelecek