• 12-05-2018, 19:29:38
    #1
    Bitime son 180 dakika kala evinde şu an Malatyaspor'u ağırlayan Galatasaray, 30ncu saniyede ve 12. dakikada bulduğu goller ile 2-0 üstün durumda, sizce sezonun en büyüğü Galatasaray olacak mıdır?
  • 12-05-2018, 19:34:53
    #2
    Tarafsız bir bakış açısıyla baktığım zaman, şu saniyeden sonra Galatasaray şampiyonluğu bırakmaz diye düşünüyorum.
  • 12-05-2018, 19:35:20
    #3
    Fatih Terim geldikten sonra ÅŸampiyon belli oldu.
  • 12-05-2018, 19:37:02
    #4
    Üyeliği durduruldu
    1. belli 2. kim olacak acaba
  • 12-05-2018, 19:40:54
    #5
    Kesinlesti diyebiliriz.
  • 12-05-2018, 19:47:30
    #6
    GS şu anda şampi haftaya şampiyon. Aziz Yıldırım'ın gördüğü 10. GS şampiyonluğu. Bize yine esmer günler.
  • 12-05-2018, 19:54:06
    #7
    Galatasaray zaten ligin başında kendini belli eden bir takım çok güzel başladılar ve öylede biterecekler başların da süper ligin kurdu fatih terim var yani şampiyonluğun kaçarı yok galatasaray gayet açık oynar ligin 5-6. haftasında eğer şampiyon olmayacaksa zaten belli eder kendini ama lig başladığından beri saldıran bir galatasaray var yani kaçarı yok şampiyonluğun bu bariz belli....
  • 12-05-2018, 19:54:44
    #8
    Evimizdeki hiçbir maçtan korkmadım ama deplasmandan korkmuyor değilim. Haftaya beraberlik ile şampiyon oluruz. İkincilik ciddi anlamda çok kritik. Şampiyonlar Ligini kim hak edecek bakalım.
  • 12-05-2018, 19:54:53
    #9
    Gold üye
    Göztepe 3-0 Galatasaray
    Başakşehir 1-1 Kasımpaşa
    Fenerbahçe 2-0 Konya

    Şampiyon Fenerbahçe.
    Kupon yapacaklar yapıp köşeyi dönebilir.