Hiç metroda ya da otobüste aşık oldunuz mu? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hiç metroda ya da otobüste aşık oldunuz mu?
38
●
1.927
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hiç metroda ya da otobüste aşık oldunuz mu?
1
2
3
4
5
08-05-2018, 22:23:19
#28
Petrarca
Üyeliği durduruldu
Oğuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
metro turizm
Konuyla alakası yok da, cinayet.org size mi aitti hocam? Sanki öyle hatırlıyorum.
https://www.whois.com/whois/cinayet.org
2007 kayıtlı, .net uzantılısı bile 2015 kayıtlı ama Sümeyra diye birine ait gözüküyor el değişti sanırım.
08-05-2018, 22:29:15
#29
halilx35
Üyeliği durduruldu
6 yıl önce otobüs durağında yaşamıştım. 2 günümün 36 saatimi orada geçirmiştim ve 404 not found.
08-05-2018, 22:52:48
#30
torino7
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Az olgunlaşın, biraz büyüyün dostlar..
09-05-2018, 00:15:35
#31
redneksi
tek çözümü onun benzerini aramaya çıkıcaksın, kızılayda uygun bir yer bul gelen geçene bak, benzerini buldunmu, tamamdır, kolay başarabilirsin.
09-05-2018, 01:51:33
#32
Misafir
Oğuz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
metro turizm
ouz pas vermiyon la bu aralar
09-05-2018, 02:09:31
#33
karakter
şu konuyu baştan aşağı okuyup eğlenen tek ben miyim acaba?
09-05-2018, 02:25:41
#34
Lordbey
Üyeliği durduruldu
torino7 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Az olgunlaşın, biraz büyüyün dostlar..
bunu senine söylemen nasil bir ironu hayretler içindeyim. sen buyu sonra millete nasihatler verirsin. Cem Yılmaz'ın meşhur sözü geliyor aklıma seni her gördüğümde nedense !
09-05-2018, 09:21:30
#35
baymobile
standart ulaşım güzergahı ise her gün o saatler aynı durakta bekle hocam
09-05-2018, 09:57:05
#36
Ritalin
yoldan geçene aşık olan garip dostlarım mevcut
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler